Česky English

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Úplná uzavírka komunikace Štěchovice – Masečín od 1.3. do 31.5.2015

Úplná uzavírka komunikace Štěchovice – Masečín od 1.3. do 31.5.2015



Úplná uzavírka komunikace Štěchovice – Masečín od 1.3. do 31.5.2015

Z důvodu výstavby kanalizace a vodovodu bude komunikace  v úseku  Štěchovice - Štěchovice

 Nad horou  kompletně uzavřena.

Z Chrástek do Masečína bude komunikace průjezdná.Silniční doprava bude vedena objízdnou trasou Masečín –  Hvozdnice. 

Jízdní řády náhradní autobusové dopravy ke stažení zde.

Jízdní řád 440

jízdní řád 314 Masečín - Praha

Jízdní řád 314 Praha - Masečín

 

 

(V úseku Chrástky – Masečín nelze náhradní autobusovou dopravu zajistit)

 

 

 


Komentáře

Přidat komentář
  • 18. 2. 2015 8:43
    Milan Cvrček
    Silnice Masečín-Hvozdnice

    Bude alespoň částečně opravena "stávající cesta" z Masečína do Hvozdnice? Neumím si představit zesílený provoz na této úzké a zničené cestě. Jsem toho názoru, že by mělo být prioritou pro obec vybudovat novou a hlavní přístupovou cestu do Masečína právě přes Hvozdnici.


  • 18. 2. 2015 8:59
    Kratochvíl
    Re: Silnice Masečín-Hvozdnice

    Slibovali to všichni starostové, co si ve Štěchovicích pamatuji, ale zústalo vždy jen při těch slibech.
    Kratochvíl


  • 18. 2. 2015 9:31
    OU Stechovice
    Re: Silnice Masečín-Hvozdnice

    Provizorní oprava komunikace je naplánovaná na příští týden, rozšíření či kompletní oprava není možná, jelikož vetší část silnice není v majetku městyse Štěchovice.


  • 18. 2. 2015 11:32
    PhDr. Olga Hrnčířová
    Uzavírka silnice.

    "Průjezd polem" ke hvozdnickému hřbitovu při plném provozu bude opravdu životu nebezpečná "lahůdka"!
    Po 15ti letech života na Chrástkách přijdeme (doufám, že pouze dočasně) o jedinou vymoženost: zastávku PID... . A právě absence pozitivních civilizačních dopadů je ten problém: pokud nedojde k propojení nově budovaného vodovodu a kanalizace s Masečínem včetně původně plánovaných odboček tak, abychom měli všichni dostatek pitné vody (ne na hranici hygienické normy jako poslední měření pro masečínské odběratele) a neplatili 2.000,- Kč za
    každý vývoz žumpy, bude naše tolerance plánované uzavírky absurdní.
    Na budované sítě "nad horou" se napojí několik desítek? stávajících obyvatel Štěchovic a vznikne nová investiční příležitost pro výraznou satelitní zástavbu, která nám všem, kteří již v Masečíně a jeho bezprostředním okolí bydlíme, přinese akorát další výrazné zhoršení již dnes kolizní dopravní situace. Asi bychom měli, vzhledem k dlouhodobě macešskému chování Štěchovic, začít přemýšlet o návratu k osamostatnění Masečína.


  • 18. 2. 2015 13:55
    Jan Berka
    Silnice Masečín-Hvozdnice

    Zcela souhlasím s panem Cvrčkem. Stav této silnice je příšerný a neustále se zhoršuje. Občasným záplatováním děr se absolutně nic nevyřeší. Za 3 měsíce můžete začít znovu a vynaložené náklady na tyto opravy jsou jen vyhozené peníze.

    Zajímalo by mě, zda zástupci OU Štěchovice alespoň zkusili projednat výkup pozemků okolo silnice, které nejsou ve vlastnictví městyse se stávajícími majiteli pozemků a jaký byl výsledek těchto jednáni?

    Děkuji
    Jan Berka


  • 18. 2. 2015 15:36
    Radek Kotas
    Silnice Masečín-Hvozdnice

    Dobrý den,
    též se přidávám k názoru pana Cvrčka. Nerozumím odpovědi OU Štěchovice o "provizorní opravě komunikace". Jaké komunikace ??? A jak tedy taková provizorní oprava vypadá ? Vzhledem k tomu, že toto bude jediná přístupová cesta do Masečína po dobu minimálně tří měsíců, mám docela obavu o zajištění základních práv občanů ČR (ZS, hasiči, policie). Nedokážu si představit, co se stane, až se potká např. záchranná služba s náhradní autobusovou dopravou na této "provizorně opravené komunikaci". Budeme na toto čekat ?

    Děkuji
    Radek Kotas


  • 18. 2. 2015 15:44
    Tomáš Juška
    Povedená taškařice

    Tak toto se OU Štěchovice opravdu povedlo. Nejprve nechá Masečín nekon trolovaně se rozlézat do širokého okolí a pak ho víceméně odřízne od světa na čtvrt roku. Jsem jen chatař, takže se mě to až tolik nedotkne, ale noví stálí obyvatelé budou z objížďky nadšeni. Asi by bylo na místě udělat místní referendum a dát Štěchovicím vale. Zatím se zdá se, že jediným zájmem Štěchovic je zastavět každý volný pozemek v okolí.


  • 24. 2. 2015 13:47
    Rakert
    Re: Povedená taškařice

    Toto si musíte vyříkat s minulým vedením radnice, ne s nynějším, který se snaží zjednat nápravu. Vám to nepřijde divné, že např. vloni už myslim v březnu (dubnu) byl vyhlášen zákaz mytí aut a zalévání zahrádek z vodovodního řadu????


  • 25. 2. 2015 1:09
    Tomáš Juška
    Re: Povedená taškařice

    Pokud se nynější vedení Štěchovic opravdu snaží napravit zhovadilosti svých předchůdců v Masečíně, předpokládal bych, že zarazí další živelný růst obce. Mám ale temné podezření, že tomu tak nebude. Jestliže vodovod a kanalizace budou protaženy až do Masečína, rozjede se to znovu. Velice rád bych se mýlil...





  • 18. 2. 2015 20:55
    Václav Svoboda
    Objíždka

    Každý, kdo má alespoň částečně zdravé oči vidí, jak se za poslední čtyři roky Masečín rozrostl, kolik přibylo domů, kde mají lidé dost často dvě auta, jak se zvýšil provoz směrem k areálu koní na Hvozdy. Proto se už dávno měla řešit silnice směrem ke Hvozdnici, ten současný stav považuji za vylepšenou polní cestu, když navane sníh, člověk ani neví, zda jede ještě po cestě nebo už polem. Je ale potřeba řešit i výjezd z obce tímto směrem, lituji občany, kteří mají domy na úzkém výjezdu. Pokud se prodají další nabízené pozemky, bude situace už neúnosná.


  • 28. 6. 2016 12:10
    horka
    Re: Objíždka

    Milý pane,
    co finance?


  • 18. 2. 2015 20:57
    Martin Wrlík
    Silnice Masečín-Hvozdnice

    Naprosto souhlasim s panem Cvrčkem! Na 1/4 roku uzavřít silnici do Stěchovic bude bude pro každého pěkné peklo. Zejména pro Ty znás co mají děti ve Stěchovicích ve školce/škole - objížďka nás čeká několikrát denně. O kvalitě záplatované polňačce asi darmo mluvit... Už se opravdu těším až tam poprvé potkám autobus...
    Opravdu je potřeba na zhotovení prací 3 měsíce? Nelze zajistit po nějaké nezbytné době řízený provoz aspoň jednim pruhem? Lze zajistit svoz dětí do školy/školky školním autobusem za dohledu pedagoga? Má obec jiné nápady jak občanům Masečína po tuto dobu pomoci?? Diky!!


  • 20. 2. 2015 0:51
    Tatiana
    Re: Silnice Masečín-Hvozdnice

    Souhlasím s Vámi, ten školní autobus s pedagogickým dohledem by byl opravdu zapotřebí.


  • 19. 2. 2015 10:39
    David Vojíř
    Dotazy k úplné uzavírce komunikace Štěchovice

    Dobrý den
    Rád bych také reagovat na oznámení o uzavírce komunikace Štěchovice – Masečín od 01.03.2015 do 31.05.2015. Prosím o reakci níže uvedené dotazy:
    1) Bude silnice č.:102 od 01.03.2015 průjezdná bez omezení? Viz. zápis ze zastupitelstva ze zde dne 07.11.2014: (Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje nepovolí stavbu na silnici 2. a 3.tř. souběžně s omezením na silnici č. 102. Výkopové práce začnou až po odstranění uzávěry, přibližně v únoru.)
    2) Co zapříčinilo, že termín uzávěrky komunikace padl do období jarních měsíců, kdy touto skutečností zcela ochromíte fungování obce Masečín a dalších spádových lokalit (kde navíc nebude zajištěna PID)? Finančně i časově to zatíží hlavně rodiny s dětmi školkou a školou povinní, a to nepočítám cesty z důvodů mimo-školních aktivit v průběhu týdne. Dále pak všechny co plánují opravy a výstavby nemovitostí (návoz betonu, písku, štěrku atd.)
    3) Plánuje se s opravou účelové komunikace mezi Masečínem a Hvozdnicí před i po této uzavírce? Toto uzavírka bude mít vliv i na značné zvýšení intenzity dopravy na této komunikaci (osobními, lehkými i těžkými nákladními vozidly, autobusy i nákladními soupravami). Tato skutečnost bude mít dopad na tvorbu výtluk, vyjetých kolejí a trhlin ve vozovce a celkový stav této komunikace. Bude oprava zajištěna i na úsecích, které jsou ve vlastnictví (pana Velebila a paní Velebilové), obce Hvozndnice a Bojanovice?
    4) Bude výstavba kanalizace a vodovodu v době uzavírky komunikace probíhat i o víkendech (So a Ne)? Termín uzavírky by se tím mohl podstatně zkrátit.
    5) Plánuje se i opravu komunikace přes Hvozdy do Hvozdnice kde lze očekávat také zvýšení intenzity dopravy? Hlavně (parcely č.:460/4), jejíž povrchový stav je v dezolátním stavu.
    6) Jste schopni zajistit osazení zpomalovacích prahů na komunikaci (parcela č.: 460/3) pro snížení rychlostí vozidel, jakož to minimální a nutnou ochranu obydlené zóny, kde dojde k již zmíněnému zvýšený intenzity dopravy.

    Předem děkuji za odpovědi
    S pozdravem

    David Vojíř


  • 19. 2. 2015 11:42
    Hana Kučerová
    Silnice Masečín-Hvozdnice

    Bydlím ve Hvozdnici a každý den jezdím po této vylepšené polní cestě do práce. Neumím si představit, že tudy pojede autobus. O uzavírce už se od loňska mluví, ale myslela jsem, že bude zavedena kyvadlová doprava menším vozem spíše osobního charakteru, který by vozil lidi z a do Masečína na autobus 314 do Hvozdnice nebo Hvozdnice/chaty. Také jsem předpokládala, že jelikož vedou z Masečína jen dvě cesty (přes les do Hvozdnice a po poli ke hřbitovu), bude zde provoz po dobu uzavírky veden jednosměrně.
    Možná se nad tím někdo zamyslí...


  • 20. 2. 2015 0:46
    Tatiana
    uzavírka silnice

    Chápu, že je to asi nutné ale opravdu mi není jasné proč se to nerealizuje v době letních prázdnin. Ono by to určitě ještě vydrželo! Určitě mluvím za všechny rodiny co vozí děti do školy a školky. Opravdu nám to hodně zkomplikuje život.


  • 20. 2. 2015 14:19
    Vladimíra
    Špyrcová

    Bydlím na Chrástkách I cestuji do práce autobusem 4:55 ráno a dolů do Štěchovic musím chodit pěšky ám nepřetržitý provoz - krátký dlouhý týden. To znamená i soboty a neděle !!!! Podle nového návrhu jízdního řádu neexistuje spojení !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Díky vám přijdu o práci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Můžete mi odpovědět co s tím uděláte ????
    Na odpověď čekám protože pro mě je to bezvýchodná situace!
    Špyrcová


  • 22. 2. 2015 17:41
    Miloš Čapek - Moderátor
    info OÚ Štěchovice

    VYSVĚTLENÍ SITUACE
    Zásadní informací je, proč zrovna v tomto čase a vůbec proč voda a kanalizace pro tuto oblast.
    Voda a kanalizace byla dlouhodobě plánována v rozsahu, který nebylo možné financovat, celkové náklady cca 130 milionů se 48% spoluúčastí byl nereálný projekt, a tak se muselo přikročit ke korekci projektu. Výsledkem je současné řešení realizace projektu. S rozpočtem obce okolo 30 milionů a se zděděným dluhem nelze financovat žádnou další akci než právě tuto. Proč v tomto období a jak se dozvídám - je toto období tím nejhorším - na vysvětlenou: Plán byl uzavřít vozovku v období červen až srpen 2014 tak, aby výluka příliš nezatížila právě školní docházku. Bohužel podpis se SFŽP se protahoval a byl dosažen až po těchto letních měsících na přelomu září a října. Za podmínky smlouvy, že celá akce bude dokončena v září 2015 se smluvní sankcí propadnutí dotace při nedodržení termínu. Dále, zimní měsíce nelze do krajských vozovek vstoupit a tím odpadly měsíce listopad až únor. Zahájení prací na vozovkách ohrozilo ještě omezení na vozovce č. 102 u Štěchovic, kde došlo k prodloužení prací na skalách. Přesto se povedlo toto zahájení dojednat, ale bez časové rezervy, se kterou jsme v minulosti počítali. Proto musíme, ač neradi, zahájit již v březnu. Proč celé 3 měsíce? Celá vozovka je na skalním masivu v hornině č. 7, na což bude nutné použít technologii frézování atd. - nikdo neumí odhadnout tvrdost a rychlost, jakou se bude postupovat. Dotaz na možnost použití jednoho jízdního pruhu pro dopravu - pak nevím kterého, když v oněch místech máme jen jeden a na ostatních místech se musí počítat s uložením výkopku a otáčením techniky a podobně. Pěší provoz bude v omezené míře možný s výjimkou úseku V Bráně v době prací.
    Další výtkou je silnice ke hřbitovu. Tato silnice není v majetku obce od odbočky na Hvozdy, a tak ji nelze za obecní prostředky opravovat a už vůbec ne vykupovat pozemky v okolí. Toto řešil Pozemkový úřad a v roce 2011 odložil další projednávání. Přesto bude vozovka opravena před zahájením provozu a během uzavírky průběžně sledována. Provoz na ní nebude určitě více nebezpečný než na uzavřené vozovce mezi Bránou a Nad Horou. Podotýkám, že každý řidič je povinen dodržovat pravidla silničního provozu a přizpůsobit jízdu povaze a stavu vozovky a v místě objížďky bude mít autobus vždy p ř e d n o s t. Ještě k autobusové dopravě, rozhodně jsme nenechali školáky bez možnosti školu navštěvovat a jízdní řád byl upraven tak, aby docházku stihli. Už tato doprava obec zatížila částkou cca 200.000,- Kč. S opravou cesty přes Hvozdy se nepočítá, a to na pochopitelnou žádost obce Hvozdnice.
    O uzavírce jsou předběžně informovány všechny složky IZS a o průběhu budou i nadále informováni. Omezení rychlosti atd. bude instalováno zároveň s opravou vozovky. S dalšími retardéry se nepočítá.
    Výtka na překotné zastavování Masečína je oprávněná, ale nevím, kdo tím oprávněným je, zdali obyvatelé nových čtvrtí či starousedlíci. Rozhodně tento Územní plán z r. 1998 a dále r. 2004/5 v takovémto objemu zastavěných polností neměl nikdy vzniknout.
    Přes všechno záporné jsem přesvědčen, že celou akci společně v termínu zvládneme.
    Miloš Čapek, starosta


  • 22. 2. 2015 21:58
    Lucie
    Re: info OÚ Štěchovice

    Sama vymluva, zadne lukreativni reseni ci pomoc. Na spatne hospodareni, naplanovani a spatnou organizaci doplati obyvatele Masecina. Toto cist nebylo hezke. Starosta by se mel starat.


  • 23. 2. 2015 9:26
    Emma
    Zastavěnost Masečína

    Mě osobně nejvíce stále baví, jak všichni neustále řeší, že už by se nemělo v Masečíně stavět. Všichni si postavili domy na polích, kde se dříve hospodařilo a teď jsou zásadně proti jakékoliv další zástavě. Jasně, my už bydlíme a nikoho dalšího tu nechceme, že? Uvědomme si, že jsme kousek za Prahou a jiným než tímto směrem se to ani vyvíjet nemůže.


  • 23. 2. 2015 10:39
    David Vojíř
    Reakce na vysvětlení situace

    Vážený pane starosto,
    Rád bych reagoval na Vaše vysvětlení situace:

    1) Nenašel jsem žádnou odpověď na možné provádění prací o so ,ne a prodloužení stavebních prací ve všedních dnech. To by mohlo tuto uzavírku časově zkrátit!!!

    2) Odkazujete se na horninu č.7 – mohl by jste být konkrétní, na kterou normu se odkazujete? Podle jaké normy klasifikujete danou horninu?

    3) Kdy se předpokládá s omezením pěšího provozu v době realizace? Kde je úsek V Bráně? Máte na mysli úplné znemožnění pěšího provozu a nebo jen omezení? Bude možný průjezd např. s kočárkem atd.?

    4) Náš rodinný rozpočet bude také navýšen a to min. o 2000,-Kč/měsíc, a to počítám pouze 2xcestu do Štěchovic a zpět. Cestu na zájmové kroužky dětí do toho ani raději počítat nebudu. Bylo by možné vytvořit provizorní parkoviště u vjezdu do Štěchovic z Masečína, např. na okraji vozovky, kde by bylo možné auta odstavit?

    Předem děkuji za Vaší reakci
    S pozdravem
    David Vojíř


  • 23. 2. 2015 18:57
    Míla
    Re: Reakce na vysvětlení situace

    Pane Vojíři, možná jste nepostřehl, že každý den projíždíte několik set metrů dlouhou ulicí V Bráně která pokračuje ulicí Nad Horou.

    Pokud jde o třídu č.7 - zkuste třeba použít Google, jde o ČSN 73 3050 Zemní práce.


  • 23. 2. 2015 21:53
    David Vojiř
    Re: Reakce na vysvětlení situace

    Pane/paní Mílo
    Dotaz byl záměrný, neboť pan starosta se odkazoval na klasifikaci hornin stanovené již neplatnou normou ČSN 73 3050.
    S pozdravem
    David Vojíř


  • 24. 2. 2015 10:49
    Petra
    reakce na vysvětlení situace

    Pan/paní Míla snědl všechnu moudrost. Já když jedu v těchto místech autem, tak se také nemám čas koukat po cedulkách, musím se koukat dopředu, tak že děkuji za informaci pane/paní Mílo.
    A k dalšímu Vašemu bodu: pan starosta, jako i člen zastupitelstva obce, by měl používat platné informace a ne se odkazovat na normu, která už není v platnosti 5let.


  • 24. 2. 2015 13:40
    Rakert
    Re: reakce na vysvětlení situace

    Vy umíte používat internet jenom na diskuze? Že tady napadáte p/pí.Mílu? Neumíte si najít např. http://www.mapy.cz/zakladni?x=14.4038938&y=49.8498054&z=15&source=muni&id=4290 ???
    Ono to taky chce asi použít i hlavu, než vznesu dotaz
    A teď mi řekněte, k čemu je vám tř.horniny. I kdyby řekl tř.2, nebo 15, tak všichni víme, že se jedná o břidlici.....


  • 23. 2. 2015 14:25
    Pavla
    voda a kanalizace

    Vážený pane Vojíři,
    váš bod číslo 4 mi přijde úsměvný. Jsou rodiny, které na vodu a kanalizaci čekají jako na spásu a to z důvodu právě úspory rodinného rozpočtu, který se vybudováním vodovodu a kanalizace posílí o 3000,-Kč měsíčně. Vy asi vodu a kanalizaci máte, že??? Celá diskuze mi přijde jako přehlídka sobectví. Lidi, jde o tři měsíce! Prosím napište mi jak jezdíte do práce, když je uzavřená silnice na Prahu při pádu skály. Předpokládám, že nejezdíte před Kamenný Přívoz :-)


  • 23. 2. 2015 20:26
    Martin Wrlík
    Re: voda a kanalizace

    Musím se zastat pana Vojíře. Sobecky to tu opravdu nikdo nemyslí.

    Jde o to, že uzavírka na 1/4 roku jediného rozumného spojení se Štěchovicemi, kam s dětmi denně musíme, je dlouhodobou a významnou komplikací života lidí v Masečíně. Nikdo by pravděpodobně nic nekomentoval, kdyby ona uzavírka nebyla takto dlouhá.

    Všichni rozumíme tomu, že vodu a kanalizaci je potřeba zbudovat - tato debata se vede na téma, jak stavbu uskutečnit tak, aby občany co nejméně omezila a zda pro toto obec udělala své maximum.

    Jen na okraj, nepřijde mi férové hodnotit zda mají někteří lidé v Masečíně vodu a kanalizaci. Například většina zmiňovaných "novo-usedlíků" v Masečíně si vodu a kanalizaci tvrdě zaplatili v ceně pozemku.

    Myslím, že ideálním místem, kde lze tuto diskuzi dokončit bude veřejné zasedání zastupitelstva dne 5/3/2015.

    Těším se, že tam všechny zde přispívající potkám, ikdyž někdy nevím o koho jde, protože zde neuvedete celé své jméno.


  • 23. 2. 2015 21:19
    David Vojiř
    Re: voda a kanalizace

    Vážená paní Pavlo ???
    Nesnažím se bojkotovat výstavbě, ale pouze zjistit jaké opatření zajistí městys Štěchovice pro občany Masečína a přilehlé oblasti v době uzavírky komunikace do Štěchovic v tuto nepříliš vhodnou dobu a zda se učinily veškeré možné kroky pro minimalizaci času výstavby.
    Předpokládám, že na toto téma bude i prostor při zasedání zastupitelstva příští týden ve čtvrtek 05.03.2015 jak již zmínil pan Wrlík, což Vám paní Pavlo umožní vystoupit z anonymity a rozvést na toto téma širší debatu.
    S pozdravem
    David Vojíř


  • 23. 2. 2015 18:42
    Petra
    uzavírka silnice

    Ono nemusí jít jen o práci. Musíme vozit děti do školy nebo do školky a cesta při uzavření silnice bude trvat hodinu a to samé odpoledne při vyzvedávání.A to samé návštěva pediatra atd, jedná se o služby které v Masečíně bohužel nemáme a jsme tedy odkázáni na Štěchovice.Předpokládám,že paní Pavla bydlí ve Štěchovicích a toto se jí netýká,takže kdp je pak sobecký ?


  • 24. 2. 2015 10:04
    Radek
    Re: uzavírka silnice

    Jakou hodinu? Když necháte auto nad Štěchovicemi, tak jste pěšky ve škole za 15min. Dřív děti chodily pěšky až z Třebenic a ze Slap. Nechce to být jenom líný.
    Máte všichni chodit na každé zasedání zastupitelstva, kde jste to mohli připomínkovat a dávat jiné návrhy


  • 24. 2. 2015 10:55
    Petra
    Re: uzavírka silnice

    A bude vůbec možnost tam nechat zaparkované auto, na tuto otázku zatím nikdo nereagoval.
    Lidé kteří jezdí do prace do Prahy si asi auto nahoře ve Štěchovicích nechávat nebudou, chce to pane Radku trošku přemýšlet.


  • 24. 2. 2015 12:31
    Petra Wrlíková
    Re: uzavírka silnice

    Chtěla bych reagovat na to, že máme připomínkovat a dávat návrhy na zastupitelstvu. Chodíme na zasedání s manželem pravidelně, vždy alespoň jeden z nás. Většinu námi zmiňovaných návrhů jsem na zastupitelstvu přednesla, bude tomu už několik měsíců, bohužel jak je vidno ani jeden z návrhů se nerealizuje. Jen doufám, že skutečně bude ve Štěchovicích a nad Štěchovicemi dostatek místa pro zanechání zaparkovaných aut. Již nyní je parkoviště kolem osmé téměř plné. K tomu na parkovišti mají stát automobily lidí, kterým se vodovod bude dělat. A snad bude opravdu možno stavbou bezpečně procházet a jezdit na kole. Věřím, že příští týden na zastupitelstvu se vyřeší alespoň některé z výše zmíněných problémů. Dříve se zřejmě nic nezmění.


  • 25. 2. 2015 9:36
    Petra
    Re: uzavírka silnice

    Nepostřehla jsem,že by nám někdo zajistil,že stavba bude průchozí.


  • 24. 2. 2015 21:41
    Tomáš Kubec
    uzavírka silnice

    Dobrý večer,

    předem musím konstatovat, že je mi z této diskuze poměrně smutno a osobně si myslím, že se zvrhla špatným směrem. Naprosto zbytečně se zde vzájemně napadáte a urážíte a úplně se vytratil původní smysl. Myslím, že nikdo nezpochybňuje potřebu kanalizace a že všichni chápeme, že nás tato stavba omezí. Předestírám, že co se staveb týká, jsem laik, ale také se mi zdá, že tři měsíce úplné uzavírky jsou zbytečně dlouhé …
    Každopádně je škoda, že tato diskuze nebyla vyvolána o dost dřív, protože za mne v ní zaznělo několik názorů, které by při troše dobré vůle a času k realizaci stály za to.
    Namátkou vybírám pár, které mi utkvěli v paměti:

    Vybudování provizorního parkoviště nad Štěchovicemi
    Zavedení svozu dětí alespoň ráno, když jedou všichni na ∓ podobný čas
    Zřízení jednosměrného provizorního spojení Masečína – jeden směr přes Hvozdy, jeden ke hřbitovu
    Možnost získání spoluinvestice od investora pozemků těsně nad Štěchovicemi, jejichž cena se s možností napojení kanalizace určitě zvýší. I kdyby měl přispět jen tím, že by povolil parkování a dočasnou ukládku zeminy a umožnit tím realizovat alespoň část stavby s omezením průjezdu, ale ne úplné uzavírky, jsou místa, která nejsou úplně úzká...

    A argument, že o stavbě víme všichni dost dlouho, odmítám jelikož já osobně jsem si myslel, že úplná uzavírka bude maximálně měsíc a ne tři…. či víc?
    Závěrem musím s úsměvem okomentovat větu pana starosty, že změna jízdního řádu i tak stála 200 000 Kč, což tedy u plánované investice 30 000 000 je opravdu pálka.
    A za všechny masečínské, školou povinné děti mu upřímně děkuji, že těch 200 odklepl.
    Trochu mne zneklidnila i závěrečná věta:
    Přes všechno záporné jsem přesvědčen, že celou akci společně v termínu zvládneme. No zvládnout ji musíme, jinou možnost nám nikdo ani nedává, jen mám strach z toho
    „ v termínu“. Jako bych tak nějak cítil, že to může být i déle…

    A úplně na závěr otázka k zamyšlení. Opravdu mají všechny domy v uzavřené oblasti septiky na tři měsíce provozu a opravdu jsou nyní všechny vyvezeny, aby nepřetekly? Osobně jsem nezaznamenal větší provoz fekálního vozu….

    Hezký večer a možná 5.3. ve školce. Tomáš Kubec


  • 25. 2. 2015 13:58
    Jan Waraus
    poslední autobus?

    Rozumím tomu dobře, že poslední autobus z Masečína bude ve všední odjíždět v 16:42? Zatímco nyní jezdí ještě v 18:43 a 21:23. Tomu někdo říká zajištění náhradní obslužnosti? Plus ještě musím připočítat cca 15min na cestu pěšky z Chrástek, protože naše zastávka je bez náhrady zrušená.


  • 16. 6. 2015 11:00
    Petr Novák
    Neuvěřitelné

    Dobrý den,
    ať se na mne nikdo nezlobí, ale to co se odehrálo na silnici ze Štěchovic do Masečína považuji od počátku za naprostou grotesku. Nicméně po přečtení výše uvedených příspěvků se již nesměji. Když opomenu to jak dlouho to trvalo, tak po dnešní první jízdě po tom to úseku, spíše polňačky než silnice, asi bude potřeba našemu úřadu zaslat pár faktur za opravy vozů a možná by nebylo od věci aby tu to zakázku prověřila policie a ÚOHS. Tohle je možné snad jen opravdu v ČR a to co se událo tady považuji za drzost a výsměch, nám obyčejným lidem, jak ze strany zhotovitele tak ze strany zadavatele. Příštího zasedání se určitě zúčastním, jelikož mě začíná opravdu velice zajímat to se tam odehrává.

    S pozdravem Petr Novák, Hvozdy 105


Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů